VIDEOCONFERÈNCIES FI CURS FAMÍLIA-TUTOR. CITA BANC DE LLIBRES.

Aquesta setmana finalitza el curs escolar per al nostre alumnat. El claustre de professors continuem treballant fins a finals de juliol.

Informar que des de l’equip directiu estem afavorint,en la mesura dels possible, el treball no presencial amb la finalitat d’evitar possibles contagis.

Per aquesta raó, la setmana vinent durem a terme a través de videoconferències les reunions de fi de curs grupals amb les famílies. En els cursos que finalitzen etapa, infantil de 5 anys i 6é de Primària, es tractaran aspectes relatius al canvi d’etapa educativa.

Des de cada tutoria us informaran, a la fi d’aquesta setmana, de la data i hora prevista per a realitzar la reunió famílies-tutor mitjançant videoconferència .

També cada tutoria enviarà cita prèvia , ajustant-se al pla de contingència que exigeix l’administració i establit en el centre, a les famílies des de 3r EP fins a 6é EP perquè pugueu entregar els llibres pertanyents al Banc de Llibres
A més, s’han de signar beques assistencials anuals del menjador.

Rebeu una salutació,
Equip directiu CEIP LA GÀL·LIA.