INFORMACIÓ ACTUALITZADA ESCOLA D’ESTIU 2020

En aquests moments continue treballant per a poder realitzar l’escola d’estiu per a aquelles famílies que necessiten deixar als seus fills/as .

Ahir dilluns vaig parlar de nou amb Regidoria d’Educació i encara no han decidit res sobre aquest tema.

Han tingut varies reunions amb la regidora d’educació i personal tècnic de l’ajuntament per a valorar les condicions o requisits per a poder realitzar l’escola d’estiu.

Segons conversa que em van facilitar traslladaran la informació d’aquestes reunions a les AMPAS d’Elx, per a veure els sondejos de xiquets/as interessats en cada centre i valorar si s’unifica en diversos col·legis d’Elx, segons zona.

A més, em notifiquen que com encara estem en fase 2 en la comunitat valenciana, em trasllada al dilluns o dimarts de la setmana vinent per a reprendre la conversa una vegada passem a la fase 3, esperant tant a la comunitat autònoma com a sanitat les mesures adoptades sobre campus o escoles d’estiu.

Per tant, els demane una mica de paciència i a saber més informació us ho faré arribar de la mateixa manera.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.

Una salutació,
Alan