Nova web de centre

Us informem que a partir de hui, 21 d’abril, el centre passa a utilitzar una nova WEB actualitzada. L’enllaç és http://portal.edu.gva.es/03004429/.

Algunes seccions estan en construcció, encara que l’essencial per a començar en la situació en la qual ens trobem, està a la vostra disposició.

En ella podreu trobar alguns blogs de diferents classes, tal com es disposa en el pla MULAN.

“ALUMNAT D’INFANTIL I PRIMÀRIA
Com es fa la difusió del material a l’alumnat?
Cada centre educatiu penjarà el material en la pàgina web del centre.
Com es comunica el centre o els seus docents amb l’alumnat o les seues famílies?
Mitjançant la Web Família (WF2) o, en el cas dels centres concertats, la plataforma de comunicació d’ús habitual.
D’aquesta manera, cada vegada que s’afija un nou material en el web del centre les famílies podran estar informades.
lloc és una altra de les opcions permeses utilitzaran com a mitjà de comunicació de les famílies.”

Cal recordar que, amb l’activació del pla “MULAN”, es van establir diferents eines per a treballar a distància segons l’etapa educativa.
En Infantil i Primària, la formació a distància va començar amb Web Família i el portal Mestreacasa. De manera progressiva durant els pròxims dies, els centres d’Infantil i Primària també podran utilitzar la plataforma AULES.

Des de la nostra web, a poc a poc s’aniran incorporant més seccions. De moment, els vostres tutors us informaran a través dels canals habituals, tal com ho hem anat duent a terme des que va començar el confinament.

Una cordial salutació.