Comunicat 6 d’abril de 2020

Estimades famílies,

Amb la finalitat de transmetre tranquil·litat a totes les famílies, sintetitzarem en aquest comunicat algunes de les instruccions rebudes, extretes de les consideracions generals de la reunió de data 25 de març de la Conselleria d’Educació amb el Ministeri d’Educació i de totes les Comunitats Autònomes.

A continuació transcrivim alguns paràgrafs dels comunicats oficials de SECRETÀRIA AUTONÒMICA D’EDUCACIÓ i FORMACIÓ PROFESSIONAL de data 27/03/2020 i de data 03/04/2020:

“No és fàcil passar de colp de la docència presencial a la docència a distància, entre altres coses perquè la competència digital de l’alumnat, del professorat i de les famílies encara té un llarg camí que recórrer, ja que hem passat de l’educació presencial a l’educació a distància.”

“Tot això des d’un principi bàsic que suposa el concepte d’educació inclusiva: atendre tant l’alumnat amb dificultats d’aprenentatge com a l’alumnat amb major capacitat i motivació per a aprén.”

Dirigit al professorat:
“És fonamental que les tasques que vaja marcant el professorat servisquen per a reforçar i consolidar els aprenentatges realitzats en els dos primers trimestres del curs, fomentant les rutines de treball i mantenint l’hàbit d’estudi, establint horaris i ajudant les famílies a portar aquest confinament de la millor manera possible. No podem, ni volem, exigir que desenvolupeu els mateixos aspectes del currículum que si d’un període de classe presencial es tractara. Sabem que és impossible, i fins i tot on ho fora, podria ser perjudicial per la desigualtat d’accés real i efectiu als mitjans telemàtics d’una part important del nostre alumnat.”

“Volem que us centreu en l’atenció i acompanyament al vostre alumnat i a les seues famílies”.

A més d’aquests extractes ens agradaria insistir en la manera de dur a terme la comunicació.

Les eines segures de comunicació que estableix el Pla Mulan (Model Unificat Lectiu d´Activitats No presencials) són:
-Web Família: plataforma per a tots els centres educatius.
-Aules: per a alumnat i professorat especialment d’ESO (Secundària) i EOI (Escola Oficial d’Idiomes).
-WeBex: per a Batxillerat i FP.

Per a contactar amb el professorat envieu missatge a través de Web Família, o bé, enviant correu electrònic al centre 03004429@gva.es

Esperem que seguiu tots bé i us desitgem molta SALUT.

Una afectuosa salutació.