Comunicat de 30 de març de 2020

Després de finalitzar la reunió de Claustre mantinguda hui mitjançant videoconferència a través de la plataforma Zoom, i tenint en compte les diferents situacions familiars, us llancem una proposta amb la finalitat d’ajudar a gestionar les sessions de treball escolar des de casa.

S’ha elaborat un horari per a tot l’alumnat de PRIMÀRIA, d’aquesta manera aquelles famílies que tenen més d’un fill podran unificar les tasques.

No hem marcat la duració de la sessió, ni l’hora en la qual podran dur-la a terme els alumnes. Som conscients de la diversitat d’escenaris que es plantegen davant aquesta complexa i necessària situació de confinament.

Cada família organitzarà el seu temps d’acord amb la seua realitat. El professorat intentarà ajustar la tasca de l’alumnat a les sessions proposades, adjuntant annexos per a aquells alumnes interessats a desenvolupar més aspectes cada àrea.

Ens agradaria ressaltar la importància de la necessitat d’acompanyament emocional que tenen els vostres fills, encara que en molts casos no ho manifesten. Davant aquesta situació atípica que estem vivint, expressar les nostres emocions, ser compresos, escoltats, secundats, sentir-nos abrigallats, sentir-nos volguts és sens dubte el gran repte que hem d’afrontar.
Per tant, empreu bé el vostre temps i establiu prioritats. Considerem que la salut tant física com emocional és un eix fonamental.

Rebeu el nostre afecte, afecte i suport.