Posada en marxa AULES – WEBEX

Ampliem una setmana més el període d’adaptació a les noves eines digitals del pla MULAN, Aules i Webex.

Disculpeu les fallades tècniques d’accés a les plataformes.
S’han dut a terme modificacions d’emails, amb la finalitat de donar resposta a les vostres peticions d’accés.
Agraïm la vostra implicació i esforç
.

Durant la setmana vinent, amb l’experiència adquirida durant aquesta setmana, per part de tots els sectors de la comunitat educativa FAMÍLIES, ALUMNAT i PROFESSORAT, tots estem aprenent, tenim el convenciment que amb l’interés demostrat anirà molt bé.

Quant a les videoconferències recordeu que la finalitat és acompanyament emocional. Els dubtes sobre deures s’han de plantejar als professors en el fòrum d’Aules.

Potser l’assignatura més important que tots hem de treballar en aquesta etapa d’ensenyament no presencial i en les nostres vides és el treball de les emocions , a través de Webex podem donar cobertura per a cobrir les necessitats soci-afectives de l’alumnat.

Amb el desig de millorar i sempre en continu aprenentatge, us enviem una càlida abraçada.

Equip directiu CEIP LA GÀL·LIA.