MENJADOR

MENJADOR – CURS ESCOLAR 24-25

Estimades famílies:

Benvinguts al servei de menjador del CEIP El Romeral. A continuació, us informem de diferents aspectes que considerem rellevants.

1. Aquest curs, l’empresa que gestionarà el menjador, serà SERUNIÓN. Annexada teniu la seua carta de presentació i l’enllaç directe a la seua web.
  2. El preu del menú és 4,35€ (per als beneficiaris d’ajudes de menjador, l’import del mateix serà en funció de la resolució)
  3. Les monitores, així com les cuineres, seran les mateixes que anys anteriors variant alguna baixa que puguem tindre. El menjar s’elabora el mateix dia en la cuina del centre, com anys anteriors.
  4. Els HORARIS I LLOCS D’EIXIDA són:
SETEMBRE I JUNY14.30-15.00hPORTA PRINCIPAL

OCTUBRE A MAIG
14.00 (NOMÉS INF 2 I 3 ANYS)PORTA AULA
15.20-15.30PORTA PRINCIPAL
16.50-17.00PORTA PRINCIPAL

Us demanem puntualitat en les recollides.

1. Per reservar plaça de menjador i/o tallers en els mesos d’octubre 2024 a juny 2025, mensualment vos aplegarà a la Web Família un enllaç a un senzill qüestionari en data límit per emplenar-ho. És molt important fer-ho, ja que si no rebem el formulari, entenem que l’alumne no es quedarà al menjador eixe mes, independenment si és o no beneficiari d’ajuda.
  2. Les comunicacions que corresponen a la gestió del menjador s’han d’enviar al correu 03000230.secretaria@edu.gva.es o trucant al teléfon de l’escola. L’encarregada del menjador comunicarà als mestres i monitors de menjador els canvis, faltes o informacions que corresponguen. Qualsevol altra via de comunicació no es donarà per vàlida.
  3. Les dietes blanes i absències es comunicaran abans de les 10.00 h. Comunicar-ho en posterioritat implica no poder atendre la demanda o cobrar el menú del dia.
  4. Les al·lèrgies i intoleràncies han d’estar justificades mèdicament i s’han de presentar els documents addients.
  5. Les dietes especials per ideologia o religió s’han de comunicar al centre i, per favor, molt important: comunicar l’absència d’aquest alumne per evitar malbaratar el menjar que es cuina especialment per a ells.
  6. Es reestablix el moment de raspallar-se les dents. Per això, els xiquets i xiquetes que vulguen fer-ho hauran de dur, diàriament, un estoig amb el raspall i la pasta. Aquest anirà i tornarà a casa tots els dies, i sereu les famílies les encarregades de canviar-ho quan ho considereu necessari.
  7. Serunion disposa de l’App Colechef, on diariament tindreu informació de com ha menjat el vostre fill/a i si hi ha alguna cosa a comentar. Qualsevol informació referent al vostre fill/a heu de preguntar a les monitores. Annexem el full en les ordres per descarregar l’App i enregistrar-vos.
  8. Infantil 2-3 anys. Aquest alumnat dina d’octubre a maig a les 13.00 i poden eixir a les 14.00 (ja dinats) per la porta de la seua classe. La resta d’alumnes que ixen a les 15.30 o a les 17.00, es farà per la porta principal després de dinar i fer la migdiada. Han de dur:
    • 1 paquet de toalletes humides (TOTS)
    • 1 bossa en roba de recanvi de temporada i marcada amb el nom (TOTS)
    • Bolquers amb el nom (NOMÉS PER ALS QUI ELS FAN SERVIR)
    • 1 bossa amb els llençols amb el nom: dos parts de dalt ja que la baixera no ajusta a les hamaques que tenim (PER ALS QUI FAN MIGDIADA)
    • Xumet o nino (si cal i es quedarà a l’escola)
    • Batidor
    • Bata
    • Sabates fàcils de llevar i posar

Salutacions. La Direcció.