Martín, de la classe de 3r C, ens parla d’Aitana Bonmatí, futbolista professional, en el dia de la Dona.
Martín, de la clase de 3º C, nos habla de Aitana Bonmatí, futbolista profesional, en el día de la Mujer.
Aina, de la classe de 3r B, ha triat a Clara Campoamor.
Aina, de la clase de 3º B, ha elegido a Clara Campoamor.
I Lucía, de 3r A, ha triat a Virgina Soler.
Y Lucía, de 3º A, ha elegido a Virgina Soler.
Javier, alume de 4t A, ens parla del llibre “Verònica vol un amic”.
Javier, alumno de 4º A, nos habla del libro “Verònica vol un amic”.
Maya, de 4t A, ens conta el que li ha agradat del llibre “Els caçamisteris”.
Maya, de 4º A, nos cuenta lo que le ha gustado del libro “Els caçamisteris” .
I finalment, Teo, de 4t C, ha escollit “La colla del capità Mondongo”.
Y finalmente, Teo, de 4º C, ha elegido “La colla del capità Mondongo”.
El programa educatiu innov@ràdio impulsa el desenrotllament de la comunicació lingüística, el coneixement del llenguatge radiofònic i el foment de la creativitat artística.
L’alumnat del 2n cicle de primària ha elaborat una sèrie de podcast amb dues temàtiques diferenciades: 3r sobre el dia de la Dona, i 4t sobre un llibre que ha llegit. Tot el programa ha sigut coordinat per les corresponens tutores.
El programa educativo innov@radio impulsa el desarrollo de la comunicación lingüística, el conocimiento del lenguaje radiofónico y el fomento de la creatividad artística.
El alumnado del 2º ciclo de primaria ha elaborado una serie de podcast con dos temáticas diferenciadas: 3º sobre el día de la Mujer, y 4º sobre un libro que han leído. Todo el programa ha sido coordinado por las tutoras correspondientes.
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0

Este material ha sigut elaborat per la participació en el projecte «innov@ARTS» impulsat per la conselleria competent en matèria d’educació de la Generalitat. Tot el contingut que s’ha publicat en esta pàgina es fa amb una llicència Creative Commons Reconeixement – CompartirIgual 4.0 Internacional.
Este material ha sido elaborado por la participación en el proyecto “innov@ARTS” impulsado por la conselleria competente en materia de educación de la Generalitat. Todo el contenido que se ha publicado en esta página se hace con una licencia Creative Commons Reconocimiento – CompartirIgual 4.0 Internacional.
