VI EDICIÓ DEL MINITRAIL SOLIDARI

El CEIP El Romeral celebra la VI edició de l’esdeveniment esportiu “Mini trail solidari”.

Es tracta d’una activitat en la que participa tota l’escola, des d’Infantil fins a sisè de Primària. I aquesta edició hem tingut la sort de compartir el dia amb els companys i companyes del CEE Tomàs Llàcer. La finalitat és fer suport, moral i econòmic, al nomenat Trail Solidari Ciutat d’Alcoi i col·laborar així en la lluita contra el càncer. A més a més, intentem que col·labore tota la comunitat educativa (alumnat, professorat, personal no docent, mares, pares i familiars, ajuntament i l’associació +queuntral).

Tot un matí dedicat a l’esport on abans de l’esplai, els infantils recorren el seu pati baix l’animació de la resta de l’escola. Després és el torn de la Primària, on per grups, corren o caminen l’itinerari marcat per dins del Parc del Romeral. Un dels principals objectius dins del programa del centre de Promoció d’Activitat Física i Salut és que l’alumnat tinga motivació de fer activitat física en el seu temps lliure.

Un esdeveniment esportiu coeducatiu, solidari, inclusiu i adaptat al context, i en aquesta edició l’esportista Jairo Laguna, Pablo Lozano com a antic alumne, Natxo Company com a representant del Trail Solidari, Alberto Belda i Javi López com a membres del Centre d’esports ens han acompanyat per a fer entrega a les classes del diploma acreditatiu de la seua participació i esforç per a la causa.