Banco de libros

RRI XARXA LLIBRES

XEC- LLIBRE DE 1r I 2n DE PRIMÀRIA

SETEMBRE 2021:  Les families han d’arreplegar el xec-llibre en l’horari que s’anuncie peor Telegram.

JULIOL 2021: ELS XECS-LLIBRE DE 1r I 2n PER AL CURS 2021-22 DE PRIMÀRIA S’ARREPLEGARAN EN SETEMBRE

POTS CONSULTAR ELS LLIBRES DE TEXT EN LA PESTANYA LLIBRES DE TEXT (clicant damunt)

BANC DE LLIBRES

IINFORMACIÓ PER A PARTICIPAR EN EL BANC DE LLIBRES 2021-22

DESTINATARI: ALUMNAT DE PRIMÀRIA

INFORMACIÓN XARXA-LLIBRES

«BANCO DE LIBROS CURSO 2020-2021»

A continuación detallamos los pasos a seguir según sea vuestro caso:

A) Familias que han participado en el banco de libros en este curso 2020-2021

· No tienen que volver a solicitarlo.

· Se tiene que devolver el lote completo de libros de 3º a 6º de primaria a los maestros del viernes 14 al jueves 20 de junio, en las mismas condiciones con las que se los entregaron (consultar normas de RRI del banco de libros de la agenda escolar). El alumnado de 1º y 2º funciona con el cheque-libro y no tienen que devolver ningún libro. Ya informaremos más adelante de cuando estén disponibles para pasar a recogerlos.

· El alumnado de 6º debe devolver el lote de libros al tutor/a para que pueda seguir participando en el Banco de Libros cuando esté en el IES.

B)  Alumnado de infantil 5 años que pasa a 1º de primaria o que no formaba parte del Xarxa- Llibres el curso pasado:

· SOLICITUD CORRESPONDIENTE, IMPRESA Y FIRMADA (*)

· Esta solicitud se obtendrá de forma telemática en la web de la Consellería https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18094 en el apartado «Solicitud de participación telemàtica en el banco de libros del curso 2020-2021» y en la sede electrónica de la Generalitat:

· Se recomienda seguir de forma estricta las instrucciones.

· Para acceder a la solicitud se tiene que introducir el NIA (número de historial académico del alumno). Este número consta en las notas trimestrales.

C) Alumnado de nueva matrícula de primaria:

· Entregar los libros al centro en el que estuvieron matriculados durante el curso 20120-2021.

· Aportar el justificante (*) del centro donde estaban matriculados el curso 2019-2020, conforme era participante del banco de libros y ha entregado el lote de libros.

ALUMNADO DE NUEVA MATRICULA PROCEDENTES DE UN CENTRO DE FUERA DE LA COMUNIDAD o QUE NUNCA SE HAN DADO DE ALTA EN XARXA LLIBRES : Deben de rellenar la solicitud de alta en el programa XARXA_LLIBRES y aportarla firmada al centro o enviarla por correo electrónico indicando el nombe y curso de su hijo/a. el enlace para solicitar el alta es: https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=XARXALLIBRES-F2-BLL-SF&version=2&login=a&idioma=va&idCatGuc=PR&idProcGuc=18094

(*) Entregar en secretaria con cita previa.

Por la experiencia adquirida en cursos anteriores, sabemos las ventajas económicas que supone un buen funcionamiento del banco de libros.

Pueden consultar más información:

NORMATIVA:

• – Orde 26/2016, de 13 de juny, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula el programa de reutilització, reposició i renovació de llibres de text i material curricular, a través de la creació i posada en funcionament de bancs de llibres de text i material curricular en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana, i es determinen les bases reguladores de les subvencions destinades a centres docents privats concertats i centres docents de titularitat de corporacions locals (DOCV núm. 7806, 15/06/2016).
    – Resolució de xx de juny de 2020 de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen subvencions per als centres privats concertats i centres de titularitat de les corporacions locals de la Comunitat Valenciana destinades a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2020-2021.

– Resolució de xx7 de juny de 2020, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual s’estableix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres de titularitat de la Generalitat per a destinar a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2020-2021

Llista de normativa

Vegeu Ordre 26/2016 de 13 de juny (bases reguladores)

Veure Resolució d11x de juny de 2020 (centres de titularitat de la Generalitat Valenciana).

Veure Resolució d11 de juny de 2020 (centres privats concertats i centres de titularitat de les corporacions locals).

f llibres