GESTIÓ DE QUALITAT

PROJECTE DE FUTUR

DES DE L’ESFERA DELS VALORS, UN SISTEMA EDUCATIU DE QUALITAT ES CARACTERITZA PER LA SEUA CAPACITAT PER A:

·         Ser accessible a tots els ciutadans.

·     Facilitar els recursos personals, organitzatius i materials, ajustats a les necessitats de cada alumne perquè TOTS puguen tindre les oportunitats que promouran el més possible el seu progrés acadèmic i personal.

·         Promoure canvi i innovació en la institució escolar i en les aules (el que s’aconseguirà, entre altres mitjans, possibilitant la reflexió compartida sobre la pròpia pràctica docent i el treball col·laboratiu del professorat)

·     Promoure la participació activa de l’alumnat, tant en l’aprenentatge com en la vida de la institució, en un marc de valors on TOTS es senten respectats i valorats com a persones.

·         Aconseguir la participació de les famílies i integrar-les en la comunitat

·         Estimular i facilitar el desenvolupament i el benestar del professorat i dels altres professionals del centre.

PROJECTE DE FUTUR

CARACTERÍSTIQUES DELS CENTRES DOCENTS EFICAÇOS

·         Compromís amb normes i metes compartides i clares.

·         Busca i reconeixement d’uns valors propis.

·         Lideratge professional de la direcció. Estabilitat laboral i estratègies per al desenvolupament del personal.

·         Currículum ben planejat i estructuratamb sistemes de coordinació i actualització periòdica..

·         Clima d’aprenentatge. Professionalitat de la docència.

·         Expectatives elevades sobre els alumnes.

·         Atenció als drets i responsabilitats dels estudiants.

·         Elevat nivell d’implicació i suport dels pares.

·         Suport actiu i substancial de l’administració educativa