Harry Potter i la setmana cultural

Enguany, al Voramar, s’ha rodat l’última entrega sorpresa de la saga «Harry Potter». Ha sigut molt especial. Per uns dies, Voramar ha sigut sede central de Hogwarts a la nostra ciutat.

Todo empezó cuando todos los grupos recibieron en sus aulas la visita de una lechuza muy especial. Una lechuza enviada desde Hogwarts que traía una carta de admisión.

I així va començar tot. El nostre alumnat es va emocionar molt i es va preparar per a la gran cerimònia d’elecció de les cases: Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw i Slytherin… ahhhhh, quina casa seria l’escollida…molts nervis mentres el «barret seleccionador» prenia la gran decisió!!

La suerte de las casas ya estaba echada y el curso en la sede voramarera de Hogwarts comenzaba. Los pasillos del colegio hervían de actividad.

I les lliçons, les classes, la màgia van començar a fluir i el nostre alumnat es va aplicar al màxim en cadascuna de les àrees del curriculum de Hogwarts: fabricació i domini de varetes, elaboració de pòcimes, creació d’ulleres per a veure l’invisible, escape room, photocalls i fins competició de Quidditch… Ha sigut una gran aventura!!! Expecto Patronum!!!

¿Quieres ver si hemos disfrutado en Hogwarts? ¡Compruébalo!