BENVINGUTS A LA LLOSA KIDS

Benvinguts i benvingudes!

Des de novembre, com bé sabeu, els alumnes de 6è van inaugurar la nostra ràdio, «La Llosa Kids».

Per aquest motiu, volem informar-vos dels tipus de programes en els que l’alumnat està treballant:

• En primer lloc, emetem per la megafonia de l’escola en directe, cada matí a les 9:00 un xicotet programa matinal en el que dos dels nostres alumnes, ens informen sobre aquells aspectes més rellevants del dia, pel que vos convidem a que cada matí ens acompanyeu a l’entrada del centre per poder escoltar-ho.

• Per altra banda, hem començat amb la gravació i edició dels programes que cada nivell anirà preparant al nostre xicotet espai de ràdio i que podreu escoltar a la plataforma iVoox a través dels enllaços que anirem penjant a la web de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes i esperem que gaudiu d’aquest projecte que estem preparant amb molta il·lusió.