Obtindre les qualificacions acadèmiques
del segon trimestre.
WEB FAMÍLIA
24/03/2020

Estimades famílies:
Primerament volem fer-vos arribar tot l’ànim i tota la calidesa que us mereixeu. Tot anirà bé.
Seguidament us indiquem el protocol que cal fer per a poder tindre accés als resultats acadèmics dels vostres fills.
Informació per a accedir a Web Família
L’adreça d’accés a la Web família és https://familia2.edu.gva.es
Per a tindre accés a aquesta informació, és necessari que el familiar (progenitor/a) conste en ITACA com a tutor legal de l’alumne o alumna i donar-se d’alta en aquest servei tenint en compte els següents passos.
PASSOS:
1. Descarregar la sol·licitud corresponent.
Model de sol·licitud accés a Web Família Sol-licitud_ACCÉS_WEB_FAMILIA
2. Enviar la sol·licitud per correu electrònic 46001953@gva.es La sol·licitud d’accés és personal. Cada familiar (pare/mare/tutor/a legal) haurà d’emplenar i signar una sol·licitud de forma individual amb les dades sol·licitades. Us demanem una sol·licitud per família per poder atendre millor a totes les famílies. Les famílies que han comunicat al centre escolar (situació de separació) poden sol·licitar l’accés els dos tutors legals, mare i/o pare. EXCEPCIONALMENT LES PERSONES QUE NO PUGUEN DESCARREGAR AQUEST DOCUMENT O SIGNAR-LO, PODEU FER LA SOL·LICITUD PER CORREU, POSANT LES DADES QUE AL DOCUMENT S’INDIQUEN I INDICANT EL COMPROMÍS DE PASSAR A OMPLIR LA SOL·LICITUD OFICIAL I SIGNAR-LA quan tornem a la rutina diària.
3. No és necessari renovar la sol·licitud cada any mentre el seu fill/a no canvie d’ensenyament o de Centre Educatiu.
4. Quan el centre complete les dades facilitades, en la fitxa de familiars i li genere la contrasenya, vosté rebrà en el correu electrònic proporcionat en la seua sol·licitud, les instruccions i la contrasenya d’accés.
5. L’usuari pot ser:
5.1. NIF. Escriga el seu NIF sense espais entre els números i la lletra. Exemple 12345678Z. El sistema *autocompleta amb un zero a l’esquerra fins a completar 10 caràcters. NO fa falta que el pose vosté.
5.2. NIE/Passaport. En aquests casos el sistema no pot completar de forma automàtica donada la varietat de casos, per la qual cosa l’usuari completarà amb zeros a l’esquerra fins a 10 caràcters en cas de Passaport i amb zeros a l’esquerra després de la primera lletra en cas de NIE.
* Exemple de Passaport: CA12345W l’usuari serà 00CA12345W
* Exemple de NIE: X1234567L l’usuari serà X01234567L
6. La contrasenya rebuda diferència entre majúscules i minúscules i es mostra entre cometes en el correu rebut. Quan escriga la contrasenya d’accés no haurà d’incloure les cometes. Pot canviar la contrasenya tal com s’indica en el següent punt.
7. Podrà canviar la contrasenya en la seua primera connexió o més endavant. Una vegada dins de la plataforma polse sobre l’etiqueta del seu nom (part superior) i complete el formulari amb la contrasenya actual i la nova contrasenya. Confirme la nova contrasenya i polse sobre el botó canviar. No oblide tancar el navegador i la pròxima vegada que accedisca a la Web Família haurà d’introduir la nova contrasenya.
8. Si va oblidar la contrasenya d’accés, pot generar una nova de forma automàtica polsant sobre «He oblidat la meua contrasenya» des de la pantalla d’accés a la Web Família. Complete les dades sol·licitades utilitzant l’usuari i el correu electrònic amb els quals es va donar d’alta en la Web Família.
Una salutació.
L’equip directiu.
