Èxit matemàtic del nostre alumnat

Aquest curs, el departament de matemàtiques ha participat en tres concursos matemàtics.

Al mes de març, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va participar en les proves Cangur organitzades per la UPV al campus de Gandia. Així mateix, vam acompanyar un grup d’alumnes a les Olimpíades organitzades per Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-Khwarizmi, on van obtenir un gran èxit: l’alumne Marc Martínez (de 2n d’ESO) va arribar a la fase provincial i David Oliver (de 4t d’ESO), a la fase autonòmica.

Finalment, també vam participar en el Desafiament Matemàtic que organitza el col·legi Abecé de Gandia, on els nostres alumnes van aconseguir uns resultats excel·lents.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies