Aquest curs, el departament de matemàtiques ha participat en tres concursos matemàtics.
Al mes de març, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va participar en les proves Cangur organitzades per la UPV al campus de Gandia. Així mateix, vam acompanyar un grup d’alumnes a les Olimpíades organitzades per Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana Al-Khwarizmi, on van obtenir un gran èxit: l’alumne Marc Martínez (de 2n d’ESO) va arribar a la fase provincial i David Oliver (de 4t d’ESO), a la fase autonòmica.
Finalment, també vam participar en el Desafiament Matemàtic que organitza el col·legi Abecé de Gandia, on els nostres alumnes van aconseguir uns resultats excel·lents.
