Gimcana a Otos «Ruta dels rellotges solars»

L’alumnat de 1r d’ESO E i F va gaudir el passat 21 d’abril d’una jornada molt especial a Otos, on va participar en la “Ruta dels rellotges solars”, un museu a l’aire lliure amb més de 30 rellotges artístics distribuïts pel poble. Al llarg del recorregut, els xiquets i xiquetes van completar una divertida gimcana per tot el municipi, acompanyats per guies i pel professorat.

Aquesta activitat els ha permés descobrir artistes valencians com Arcadi Blasco, Rafael Armengol, Manuel Boix, Toni Miró, Andreu Alfaro, Artur Heras, Elisa Martí i Rafael Amorós, així com entendre millor el funcionament dels rellotges solars, conéixer històries vinculades a aquests elements i apropar-se a curiositats culturals pròpies de la zona.

Ha sigut una experiència enriquidora que combina aprenentatge, cultura i convivència.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies