Llengua Estrangera: Anglés.

L’objectiu de l’English lab és fer que l’alumnat es comunique de forma segura i efectiva, posant el focus en les sis habilitats clau: parlar, escoltar, llegir, escriure, interactuar i mediar.

Els nostres mètodes d’ensenyament pràctics submergixen l’alumant en situacions reals i pràctiques, assegurant que cada experiència d’aprenentatge siga rellevant i atractiva.

En prioritzar la fluïdesa, fomentant l’ús actiu de l’idioma, abraçant un procés d’aprenentatge que implica provar, cometre errors i millorar contínuament.

L’alumnat té temps de lectura lliure i pot agafar llibres de la biblioteca de l’escola o gaudir del temps de lectura en anglés en l’app Epic! Books, amb accés gratuït a més de 20.000 llibres i llibres amb lectura en veu alta, des de les 7.00 fins a les 15.00.

La celebració de la llengua i cultura angleses, així com la diversitat de la resta de l’escola, és un dels nostres valors escolars. Creiem que entendre i apreciar diferents cultures enriqueix l’experiència d’aprenentatge i fomenta una comunitat escolar inclusiva i empàtica. A través de diversos esdeveniments culturals, festivals i activitats, els estudiants adquireixen coneixements sobre les tradicions, costums i històries de diferents cultures. Això no només millora les seues habilitats lingüístiques, sinó que també amplia les seues perspectives i promou la consciència global. En celebrar els nostres diversos orígens, creem un entorn vibrant i dinàmic on cada estudiant se sent valorat i inspirat per a aprendre.