Cuidemos nuestro mundo

Cuidem el nostre món!!

Aquest són els eixos fonamentals del nostre projecte, amb l’objectiu de fer el 1r centre autosostenible d’Elx i de la nostra Comunitat Valenciana

Actuacions inmediates (curs 202/21):  CEFIRE Elx

1. 5 de maig de 2021 (jornada Cientifícate IV), els ecodelegats de 3r a 6é de primària (20 alumnes), impartiran una ponencia a la resta de col·legis d’Elx sobre: reciclatge al CEIP Sanchis Guarner, ecoescola, i dues tallers: paperera reciclada i hotel d’insectes.
  2. Retirada dels plàstics d’un sol ús.
  3. Important: retirada de l’amiant del sostre del col·legi i intal·lació de plaques solars (ús d’energia renovable i reducció de CO2 a l’atmosfera)