Tramites de secretaría

Els tràmits que es poden fer a secretaria són els següents:

  1. Certificats de tot tipus: notes, asistència, matrícula, etc
  2. Sol·licitud de beques,matriculacions, etc.
  3. Peticions de tutories, reunions, etc.
  4. Pagaments a proveedors, recepció de pressupostos, etc.
  5. Recepcions de revisions d’ascensor, aigües, llum, sanitat, etc.
  6. Altres

Per favor, es prega respectar l’horari de atenció de la secretaria i direcció.

9:00 a 10:00 hores (prioritàriament) – sempre qué no tinguen reunions o subsitucions de classes lectives

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies