actividades complementarias 2022

El nostre centre des de l’etapa dinfantil i des de l’inici als 3 anys oferta numeroses activitats que considerem importantíssim per a la

FORMACIÓ INTEGRAL DELS ALUMNES

Algunes de les activitats que destaquem en el nostre centre són les que tenen pernoctació:

Infantil de 5 anys: La granja escola a la serra de mariola, 3 dies i 2 nits

5é de primària: English school a Faura, 5 dies i 4 nits

6é de primària: Viatje de fi de curs, 5 dies i 4 nits

A més a més, tenim moltíssimens més:

Si vols vore totes entra a aquest pdf. Activitas estraescolars i complementàries 2021/22

Destaquen algunes esportives: com senderisme, natació, dia de l’esport (6 d’abril), multiesport (viatge de fi de curs), eixides en bicicleta, atletisme, etc. Formacions en rugby, handbol

Altres culturals: visita a les corts (valencia), teatres i animacions lectores dins i fora del centre (en anglés, valencià i castellà), concerts didàctics (música regional, flamenco, instruments creats a través de residus)

Activitas curriculars: Olimpiades matemàtiques, concus de narrativa curta, taller d e técniques d’estudi. sambori, etc.

Activitats de formació en habilitats socials i emocionals: taller d’habilitats socials (AMPA) a tota la primària (psicòleg contractat pel centre), formació de bon ús de internet, ciberacoso (policia nacional), bulling, afectivosexuals, primers auxilis, alimentació saludable,