Comedor

Matrícula comedor curso 24-25

Contacta con nosotros

• Informació matrícules

L'aforament del menjador estarà limitat a 200 comensals. Per tant, les sol·licituds de matrícula que es realitzen seran admeses per ordre d'inscripció segons la disponibilitat de places i es comunicarà amb antelació als interessats. Degut a aquesta circumstància, no s'admetran alumnes eventuals. I al igual que el curs anterior, els pares/mares/tutors legals es comprometen a mantindre la matrícula dels alumnes per trimestres. A primers de setembre es proporcionarà informació més concreta de les normes de menjador per al curs 24-25. / El aforo del comedor estará limitado a 200 comensales. Por tanto, las solicitudes de matrícula que se realicen serán admitidas por orden de inscripción según la disponibilidad de plazas y se comunicará con antelación a los interesados. Debido a esta circunstancia, no se admitirán alumnos eventuales. Y al igual que el curso anterior, los padres/madres/tutores legales se comprometen a mantener la matrícula de los alumnos por trimestres. A primeros de septiembre se proporcionará información más concreta de las normas de comedor para el curso 24-25.
  • DADES DEL PARE/MARE/TUTOR/A/ DATOS DEL PADRE/MADRE/TUTOR/A

• DADES DE L'ALUME/A/ DATOS DEL ALUMNO/A

• Per favor, trie el curs en el que estarà l'amune/a a setembre. Por favor, escoja el curso en el que estará el alumno/a en septiembre.
  • ATENCIÓ: enguany no s'acceptaran usuaris eventuals en el servei de menjador / este curso no se aceptarán usuarios eventuales en el servicio de comedor.

• Autorització bancària per al cobrament del menjador escolar / Autorización bancaria para el cobro del comedor escolar

• Verificació i consentiment d'ús de les dades proporcionades / Verificación y consentimiento de uso de los datos proporcionados

• Este campo es un campo de validación y debe quedar sin cambios.

Hacer click para acceder

A PARTIR DE OCTUBRE