Circular de reagrupamientos

Estimades famílies.

Us informem que a partir del present curs 2021-22 el centre realitzarà re-agrupaments de l’alumnat que passa a 1r, 3r i 5è de Primària. Aquesta mesura ha sigut acordada pel Claustre de professors/es, per tal d’afavorir la inclusió educativa, equilibrar les necessitats educatives especials i de compensació educativa de cada aula, millorar la convivència i optimitzar els recursos de personal especialitzat amb què comptem.

Els re-agrupaments escolars són una mesura pedagògica i organitzativa amb la qual es tracta d’intervindre en els desequilibris de composició de les aules per tal d’aconseguir que els grups corresponents a cada nivell educatiu siguen heterogenis al llarg de tota l’escolaritat, la qual cosa també implica que augmenten les possibilitats d’interacció amb persones diverses. D’altra banda, es procura tenir en compte relacions positives d’afinitat entre l’alumnat per tal de mantenir-les sempre que siga possible.

Atenent als criteris que l’Orde 20/2019 estableix, els grups hauran de ser homogenis en quant a nombre i l’adscripció de l’alumnat amb necessitats especifiques de suport educatiu i necessitats de compensació de desigualtats es durà terme de manera equilibrada.

Podeu consultar a la web família el grup al que està adscrit/a el vostre fill/a i el tutor/a corresponent.

Atentament, l’Equip Directiu.

Estimadas familias.

Os informamos de que a partir del presente curso 2021-22 el centro realizará reagrupamientos del alumnado que pasa a 1º, 3º y 5º de Primaria. Esta medida ha sido acordada por el Claustro de profesores/as para favorecer la inclusión educativa, equilibrar las necesidades educativas especiales y de compensación educativa de cada aula, mejorar la convivencia y optimizar los recursos de personal especializado con el que contamos.

Los reagrupamientos escolares son una medida pedagógica y organizativa con la que se trata de intervenir en los desequilibrios de composición de las aulas para conseguir que los grupos correspondientes a cada nivel sean heterogéneos a lo largo de toda la escolaridad, cosa que también implica que aumenten las posibilidades de interacción con personas diversas. Por otro lado, se procura tener en cuenta relaciones positivas de afinidad entre el alumnado para mantenerlas siempre que sea posible.

Atendiendo a los criterios que la Orden 20/2019 establece, los grupos deben ser homogéneos en cuanto a número y la adscripción del alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo y necesidades de compensación de desigualdades se llevará a cabo de manera equilibrada.

Podéis consultar en la web familia el grupo al que está adscrito/a vuestro/a hijo/a y el tutor/a correspondiente.

Atentamente, el Equipo Directivo.