MATERIAL DIDÁCTICO

cabecera_memo_invert

Propuesta de nueva ruta: Mujeres y dictadura

Compartim amb vosaltres la proposta que hem elaborat per a enllestir una nova ruta a l’oferta didàctica de l’Aula de memòria democràtica. Recordeu que si voleu posar-la en pràctica amb nosaltres, podeu fer-ho mitjançant aquest web a l’apartat de reserves i també podeu escriure-nos al mail: memoria.democratica@gva.es

Plano e historia de la prisión de San Miguel de los Reyes + Mapa de espacios de memoria a

Espais_de_memoria_Sant_Miquel_dels_Reis5Baixa Ací podeu descarregar aquest mapa i plànol que conta la història de la presó de Sant Miquel dels Reis i també moltes altres històries de la dictadura al llarg de tot el territori valencià.

Caminando por la València del franquismo

Ací vos podeu descarregar el llibre de la Ruta de València sota el franquisme elaborat per l’Aula de Memòria Democràtica. Ruta pel casc històric de València per a fer amb l’alumnat de secundària i batxillerat.

Material didáctico: La memoria secuestrada. Nazis en el País Valenciano

La investigación sobre la presencia nazi en la España franquista, tanto durante la Guerra Civil como en la posguerra, revela despacio aspectos desconocidos. La guía pretende que el alumnado valenciano de secundaria trabajo materiales relacionados con la memoria democrática a las aulas.