PRIMER premi en l’Olimpíada de Biologia: Carolina Guillén Villarejo

L’alumna de 2n de batxillerat, de l’IES Maria Enríquez, Carolina Guillén Villarejo, ha guanyat el PRIMER premi en l’Olimpíada de Biologia (fase local 22-23). Representarà a València en la Fase Nacional que tindrà lloc del 23-26 de març en Barcelona!A més, l’alumna Irene López Gavilá (també del nostre centre) ha aconseguit la posició 20, i també està premiada.Les dues podran participar en la Jornada UniStem Day, que es celebrarà el 10 de març en el Campus de Burjassot UV.Enhorabona a tots i totes les que han participat per l’interés i la participació, així com a les classificades i guanyadora pel resultat i la satisfacció!!!Felicitats, com no, a la nostra professora Anna Ribes per la seua professionalitat, i lluita!!