Guanyadora del concurs de cartells sobre la IV Edició de la Lliga Escolar d’Atletisme

L’IES Maria Enríquez es troba molt orgullós d’anunciar que la guanyadora del concurs de cartells sobre la IV Edició de la Lliga Escolar d’Atletisme és l’alumna de 1r de batxillerat Sara Payá Gertrudix. El cartell ha estat seleccionat entre els presentats pels alumnes de disseny i el tribunal ha format part professorat dels departaments Dibuix i d’Ensenyaments esportius d’atletisme.

Sara rebrà un premi en material de dibuix en reconeixement del seu treball en el qual destaquen l’enginy i l’originalitat així com el colorit “vintage” que emula la cartelleria de les primeres olimpíades de l’edat moderna. A més, el cartell de Sara serà la peça principal de la campanya de promoció de la IV Edició de la Lliga Escolar d’Atletisme.

“El cartell de Sara”