Seguretat a la xarxa.

La seguretat a Internet és fonamental i encara que es tracta d'una eina molt potent i útil, també se pot utilitzar per fer mal i perjudicar. Per això a l'escola fem tot el possible per transmetre uns valors i unes bones pràctiques en l'ús dels dispositius mòbils.

Com qualsevol altre aspecte referent a l'educació dels vostres fills/es, les famílies també teniu un paper fonamental en tot això. Per tant us deixem en aquest espai alguns recursos (vídeos, documents…) que segur us poden ajudar.

Tot i això, per molta informació que us puguem deixar, no tingueu cap dubte a vindre a l'escola a demanar ajuda i assessorament, la nostra principal preocupació és el benestar dels vostres fills/es i sols ho podem aconseguir si treballem junts.

Captura de Pantalla 2020-05-26 a les 19.43.58

A CONTINUACIÓ, ALGUNS VÍDEOS MOLT INTERESSANTS PER VORE AMB ELS TEUS FILLS/ES I REFLEXIONAR SOBRE AQUESTS:

Com ja hem dit abans, si tens qualsevol pregunta o necessites ajuda, vine a l'escola i t'ajudarem. El nostre principal objectiu és el benestar dels teus fills/es.