XIV Concurs Projecte Empresarial "Ana M. Aroca Mengual

L'alumnat del 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances participen en el XIV Concurs Projecte Empresarial "Ana M. Aroca Mengual", de la Facultat d'Economia de la Universitat de València. En concret participen els alumnes Eva Doménech i Paula Luengo amb el projecte empresarial Entrepelos SL.

Entrepelos SL és una empresa que mitjançant una pàgina web i una app posa en contacte als empreses de perruqueria i estètica d'una zona determinada amb els persones que estiguen interessades en fer ús del serveis en eixa zona. El funcionament és molt similar a l'empresa Just eat però amb aquest projecte els alumnes han demostrat la viabilitat d'aquest tipus d'empresa dins del sector de la perruqueria i l'estètica.