Per a dimarts que ve, 31 de març de 2026, els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT han convocat una vaga educativa dirigida al personal docent i no docent dels centres educatius, en reivindicació de millores en les condicions laborals, que repercutixen també en l’atenció a l’alumnat. Així mateix, el Sindicat d’Estudiants se suma a esta convocatòria.
En este sentit, l’alumnat a partir de 3r d’ESO ha manifestat la seua voluntat de no assistir a classe durant esta jornada.
El centre educatiu assegurarà els servicis mínims, d’acord amb les instruccions publicades per part de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.
La Direcció.
