PLE INFANTIL ALUMNES DE 6é

PLE INFANTIL A L’AJUNTAMENT

El passat 9 de desembre, l’alumnat de 6é vam anar a l’Ajuntament del poble per a celebrar un Ple Infantil i elegir al nostre alcalde o alcaldessa.

A classe havíem elegit prèviament qui havia de ser per mitjà d’una votació i havíem assajat com seria el ple.

A l’Ajuntament van conèixer al regidor d’Educació Jesús Ruiz i a l’alcalde Jose Manuel Penalva. Abans de començar, l’alcalde ens va dedicar unes paraules i ens va explicar com funcionava un ajuntament, qui es sentava en cada lloc de la sala i quants regidors havia a l’ajuntament. Després de l’explicació va començar el ple infantil.

Tota la classe va depositar el seu vot dins una urna. I, després de l’escrutini de la votació, es va nomenar al nostre Alcalde/Alcaldessa, que va intercanviar seient amb el secretari i ens va dedicar unes paraules de compromís amb nosaltres.

Abans d’acabar el ple es van llegir un manifest en el que demanaven més activitat per als xiquets i xiquetes de la nostra edat. El Sr. Alcalde va contestar que ho parlaria amb el regidor d’educació, allí present, i amb la regidora de joventut.

Ens van donar una diploma de regidors i uns detalls de l’Ajuntament, que ens van agradar moltíssim.

Ho vam passar molt bé i hem conegut a l’alcalde del poble. Ha sigut una gran experiència fer el Ple Infantil. Esperem que aquesta activitat la pugen fer altres companys i companyes perquè ha sigut molt divertida i hem aprés moltes coses.

Gràcies a l’Ajuntament i a les nostres tutores, Gema i Salomé.

L’alumnat de 6é