50 ANIVERSARIO

• Portes obertes a l’Esperança

El passat 1 de juny vam organitzar la vesprada de portes obertes a l’escola amb l’objectiu de retrobar-nos amb l’antic alumnat i mostrar l’estat actual de les instal·lacions del col·legi.

Es van fer diverses visites guiades a les aules més representatives (antic taller de tecnologia, aula d’informàtica, fisioteràpia, aula de PT i aules de primària i infantil) i vam recopilar una selecció de fotos dels darrers 25 anys que vam exposar al gimnàs.

La jornada va finalitzar amb un concert al pati per part de la Canon-G Band, formada per alumnes i mestres de l’IES Canonge Manchón alguns dels quals s’havien format a la nostra escola.

L’acte va ser molt emotiu per a totes les persones que vam assistir i ens va fer recordar anècdotes i vivències viscudes al llarg del temps compartit.

Comissió de Portes Obertes

• DIA DE L’ARBRE 2023

El dimarts 31 de gener portarem a terme una altra de les activitats commemorativa dels 50 anys del nostre col·legi. Aprofitant que la celebració del Dia de l’Arbre a la Comunitat Valenciana, es plantà una morera al pati sud de l’escola i es descobrí un socarrat commemoratiu que ens ha manufacturat l’artesà crevillentí Paco Planelles. A l’acte assitiren alumnat representant de cada grup, el mestre Ivan, la mestra Fifi i la directora Ludi, despres cada alumne assistent explicà al seu grup l’experiència i visitaren amb el seu tutor o tutora la morera commemorativa. A continuación adjuntem el parlament que es va llegir:

50 aniversari CEIP Ntra. Sra. De la Esperanza (Crevillent ) Parlament Dia de l’arbre 2023

«Qui planta un arbre planta una esperança»

Benvolguts companys i companyes:

Ens trobem hui ací reunits per a commemorar el 50 aniversari de la nostra escola. Fa 50 anys es va posar la primera pedra d’aquest centre a uns bancals del sud de Crevillent. Poc a poc la nostra escola ha anat creixent i hui, Dia Valencià de l’Arbre, volem que el col·legi continue arrelat a la nostra terra plantant aquesta morera.

La morera creixerà amb nosaltres i formarà part de la nostra vida i del nostre aprenentatge però també contribuirà, com la resta d’arbres, a fer un planeta més sostenible i habitable. Serà un xicotet ecosistema, ens protegirà del sol, amortirà els sorolls, retindrà pols i contaminants, netejarà l’oxigen i ajudarà a mitigar el canvi climàtic.

Anem a plantar l’arbre, regar-lo per primera vegada i descobrirem el socarrat commemoratiu que ens ajudarà a recordar aquest dia tan significatiu.

«Quien planta un árbol planta una esperanza»

Estimados compañeros y compañeras:

Nos encontramos hoy aquí reunidos para conmemorar el 50 aniversario de nuestra escuela. Hace 50 años se puso la primera piedra de este centro en unos bancales del sur de Crevillent. Poco a poco nuestra centro ha ido creciendo y hoy, Día Valenciano del Árbol, queremos que el colegio continue arraigado en nuestra tierra plantando esta morera.

La morera crecerá con nosotros y formará parte de nuestra vida y nuestro aprendizaje pero también contribuirá, como el resto de árboles, a hacer un planeta más sostenible y habitable. Será un pequeño ecosistema, nos protegerá del sol, amortiguará los ruidos, retendrá polvo y contaminantes, limpiará el oxígeno y ayudará a mitigar el cambio climático.

Vamos a plantar el árbol, regarlo por primera vez y descubriremos el socarrat conmemorativo que nos ayudará a recordar este día tan significativo.

• CONCURS DE LOGO 50 ANIVERSARI

CONCURS DE LOGO PER AL 50 ANIVERSARI DE LA NOSTRA ESCOLA

Aquest curs fa 50 anys que la nostra escola CEIP Nuestra Señora de la Esperanza va obrir les seues portes. Per aquest motiu hem començat a realizar activitats, la primera de les quals ha sigut el concurs de logos. El passat 22 de desembre es va conèixer el dibuix elegit i es va obsequiar al guanyador o guanyadora de cada cicle.

• Ed. Infantil: CARLES SARRIÓN MIRALLES
    • Ed. Especial: YOUSSEF OUAHIDI
    • Primer cicle de Primària: PAU FERRÁNDEZ MAS
    • Segon cicle de Primària: EMMA BERNABEU MANCHÓN
    • Tercer cicle de Primària: JORGE M. PLANELLES CREMADES

El guanyador de tota l’escola: JORGE M. PLANELLES CREMADES

El professorat us volem transmetre el nostre agraïment per la participació en la creació dels logotips per a aquest aniversari de l’escola. Us animem a que continueu participant en tot el que us proposem des de l’escola.

MOLTES GRÀCIES!