Els dies 1, 2, 3 i 4 d’abril s’ha celebrat a la Fira de Mostres de València la competició d’FP Skills Comunitat Valencia, en la qual estan representades totes les famílies professionals de l’oferta formativa.
L’alumne de l’IES Joan Fuster de Sueca, Bruno Marí Palero ha aconseguit la medalla d’or en l’especialitat de “Tecnologia de l’Automòbil”, un reconeixement que dona valor al gran esforç realitzat durant molt de temps per l’alumne i el seu tutor Enrique Talens Fenollar, professor del centre de la família de Transport i Manteniment de Vehicles.
Aquest premi els ha classificat per a la competició SpainSkills que es celebrarà al 2026 i que són classificatòries per als EuroSkills i WorldSkills, representant a Espanya.
El secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy, i la directora general d’FP, Marta Armendia, han assistit aquest divendres a l’acte de lliurament de les medalles d’or, plata i bronze als premiats del campionat de Formació Professional ‘CVSkills 2025’. A aquesta cita han assistit més de 6.000 alumnes d’ESO i d’ensenyaments postobligatoris i 300 competidors han mostrat les seves destreses en 38 modalitats.
Les competicions de ‘Skills’ tenen com a objectiu mostrar el talent i habilitats de l’FP competint en diferents especialitats, així com mostrar a la societat el potencial que tenen aquests estudis. Els alumnes treballen en equip i demostren el seu esforç, innovació i compromís.
Enhorabona Bruno!