Notícies Menjador

Para cualquier duda o comentario, puedes escribir a:

garciaplanellsmenjador@gmail.com

Amb la mateixa il·lusió que comencem a principi de curs, volem acabar-ho de la mateixa forma, per això, aprofitem per a reafirmar-nos en el nostre compromís per a fer del menjador escolar un espai en el qual donar continuïtat a l’objectiu educatiu del centre.

Us adjuntem el projecte educatiu que treballarem en el *3r trimestre:

ANEM AL MERCAT! Finalitzem el projecte del mercat per a este trimestre, on visitarem les parades «*FRUTERIA, PARADA DOLÇA I ENS VEIEM EN EL MERCAT» per a descobrir les curiositats sobre els aliments, així com tots els aspectes saludables i socials, potenciant el nostre compromís sostenible. 🍌 ABRIL: LA *FRUTERIA en la nostra parada, trobarem diferents tipus de fruites mengem en el nostre menjador.🍰 MAIG: LA PARADA DOLÇA En la nostra parada, trobem diferents productes: bescuits casolans i saludables, dolços per a ocasions especials, receptes tradicionals…🥑 JUNY: ENS VEIEM EN EL MERCAT! Acabarem el nostre projecte sabent que ens podem trobar en cada parada del mercat i com menjar d’una forma més saludable i equilibrada.

Seguim compromesos en els nostres menjadors els hàbits diaris i autonomia personal de els/as alumnes/as en el menjador escolar, per això continuem treballant a través de la pedagogia del joc amb el nostre projecte LUDIFICATS.

Este tercer trimestre ve carregat de sorpreses i accions especials, per això us la detallem a continuació:

MAIG

08/05 Projecte concurse receptes «Avis/as ensenyeu-nos»: Per ells sabem bona part de la nostra història, tradicions i molts records dels quals aprenem sobre el món. A través d’este concurs, volem rendir-los un xicotet homenatge i conéixer de pròpia mà, quines són eixes receptes que són típiques de la família, que ens fan gust de “casa” i que sempre, ahir i hui, triomfen en la taula.

Projecte «El *Nostre *Arròs»: volem acostem a la nostra història, per això degustarem en els nostres menjadors el sabor tradicional dels nostres arrossos, cada setmana degustarem un arròs diferent. A més, comptarem en el menjador amb una taula expositora on explicarem més sobre el procés dels arrossars i la seua història.

15/05 Jornada de les Famílies.

16/*05Día Internacional del celíac. Proporcionem en el menjador una picada d’ullet al dia de la celiaquia i conscienciem als nostres comensals sobre esta alimentació especial.

23/05 Tindrem este mes unes postres especials, una recepta del nostre Xef Sergio Fernández.

29/05 Acció estrela en el nostre col·legi ESPECTACLE DE BAMBOLLES. Tindrem una sorpresa en el nostre centre, perquè els més xiquets gaudisquen d’un espectacle en les hores de menjador. Segur que ho passen súper bé!

30/05 Jornada especial de fi de curs: EMOJI *PARTY. Engalanarem el menjador amb la nostra decoració inspirada en els EMOJIS i així acomiadem el curs amb tots els nostres comensals amb una festa molt divertida ☺️

Esperem que us agraden totes estes activitats.