PETICIÓ PLAÇA MENJADOR CURS 2020-2021

PETICIÓ I COMPROMÍS DE PLAÇA MENJADOR PER AL CURS 2020/2021 DELS ALUMNES DEL CENTRE

Per a totes i tots els alumnes que al Curs 2020/2021 vulguin fer ús del menjador hauran d’omplir i entregar la fitxa de menjador obligatòriament fins el dia 29 de juliol. Aquesta s’ha d’entregar al centre en la bústia situada en la porxada d’accés a l’interior del mateix.

Els que han presentat la sol·licitud d’ajuda de menjador, independentment de que els la donen o no, volen el servei de menjador, han de presentar igualment la fitxa d’inscripció.

Podeu descarregar la fitxa a la mateixa pàgina web de l’escola i en la pestanya de Menjador- FULL DE FITXA D’INSCRIPCIÓ

S’ha de tindre en compte que, donada la capacitat del menjador i la situació de la COVID-19, tindrem que adequar el centre per als alumnes comensals. És per això que no es podran atendre sol·licituds fora de termini.

Recordeu que els becats si no confirmeu l’esborrany d’ajuda (BECA) i l’entregueu signat al centre, es considerarà que no sol·liciteu l’ajuda per al curs 2020-21.

Atentament

La Direcció.