AJUDES MENJADOR I TRANSPORT 2020-2021

SOL·LICITUD AJUDES MENJADOR I TRANSPORT CURS 2020-2021

DOCUMENTACIÓ QUE CAL  PRESENTAR:

Sol·licitud d’ajuda ÚNICA, PER A MENJADOR I TRANSPORT i per Família (SI ELS ALUMNES ESTAN AL MATEIX CENTRE).

Els pares dels alumnes del centre han de descarregar l’esborrany a la WEB FAMÍLIA ( TRÀMITS ), comprovar que totes les dades estén correctes i actualitzades abans de imprimir-lo. Una vegada imprès, es signaran correctament i s’entregaran al centre on estaran matriculats al curs 2020-2021.

Si alguna dada és incorrecta, s’imprimirà l’esborrany, s’assenyala la circumstància que ha canviat en l’apartat G del l’esborrany, presentant junt a aquest, el document justificatiu del canvi i presentant-ho tot al centre.

Les famílies que no siguen encara usuaris de la WEB FAMÍLIA, però si usuaris sol·licitants d’ajuda de menjador del curs anterior, el centre els proporcionarà l’esborrany.

L’alumnat que al 2019/2020 no va sol·licitar l’ajuda de menjador, ha de presentar l’annex I, sol·licitud adjunta, amb tota la documentació acreditativa: fotocòpia dels documents d’identitat dels sol·licitants i originals (DNI/NIE/PASSAPORT) (Seran computables com a membres de la unitat familiar els fills menors de 26 anys sense ingressos, així com els majors de 26 anys, amb alguna discapacitat superior al 33% i no percebent cap ingrés), certificat d’empadronament col·lectiu, llibre de família i fotocòpia, tot aquell que estiga separat o divorciat deurà aportar sentència, així com també s’aportaran totes aquells documents/certificats, original i fotocòpia,  que acrediten les dades sociofamiliars que s’al·leguen a la sol·licitud (famílies monoparentals, famílies nombroses generals o especial, discapacitats, acolliments, orfandat absoluta, violència de gènere, víctimes de terrorisme, abandonament familiar, condicions de refugiats polítics)

AJUDES TRANSPORT: presentar l’esborrany degudament signat, i només en cas de nova sol·licitud, cal portar el CERTIFICAT DE DISTÀNCIA I EL D’EMPADRONAMENT COLECTIU.

HORARI DE PRESENTACIÓ D’ESBORRANYS D’AJUDES DE MENJADOR  I TRANSPORT PER ALS ALUMNES JA MATRICULATS AL NOSTRE CENTRE:

DE DILLUNS  6 A DIVENDRES FINS AL 10 DE JULIOL,

DE 9.00 A 11.00     i       D’11.30 A 13.00h

(HI HA DE TERMINI FINS AL 29 DE JULIOL. PERÒ HEM FICAT AQUEST HORARI PER A NO ACUMULAR GENT DONADA LES FORMALITZACIONS DE MATRÍCULA QUE COMENÇEN EL DIA 13 DE JULIOL)

Puçol a 6 de Juliol de 2020