NORMAS DEL CENTRO

GENERALS:

– Les portes de l’escola s’obriran cinc minuts abans de les 9:00 hores i estaran obertes fins 10 minuts després de l’horari d’entrada. Cada alumne/a es ficarà a les seues fileres, i no mai els adults els entrarem a les files o classes. Hi ha uns espais delimitats per als pares per a poder controlar perfectament als xiquets/es.

– A partir de les 9:10h, les portes es tanquen i cal cridar per a què vos obrim, així com portar justificant o anar acompanyat de mare/pare o tutor, i sempre respectant el no interrompre les sessions lectives.

– Recordem la importància que té la puntualitat, i tant els alumnes com els mestres hem d’estar disposats per entrar a les 9:00h.

– Si qualsevol alumne necessita eixir del centre durant l’horari escolar, han de vindre a recollir-lo, previ avís als tutors, i lliurar una nota signada pels pares/o persones autoritzades a arreplegar als xiquets/es, a secretaria/consergeria; en cas contrari, no es permetrà l’abandonament del centre.

– RESPECTE: és un dels nostres objectius, tant personals com laborals. Tota la comunitat educativa que formem, es tractem amb respecte i estima.

ESPLAI/PATI:

– El temps d’esplai s’utilitzarà per menjar-se l’entrepà, beure aigua, fer us del servei, jugar i gaudir amb els amics, evitant els jocs violents per previndre accidents. Per tal cosa demanem als pares/mares dels nostres alumnes, que no porten a l’escola balons de reglament.

– En cap cas es botarà la tanca per eixir fora del centre, ni al inrevés, ni per arreplegar pilotes, ni per cap altre motiu.

– En cap cas, els adults des de fora podran cridar als alumnes mentre estem en horari escolar, arrimar-se a la tanca, passar entrepans ni cap altre objecte. Si se vos a oblidat alguna cosa, hem d’entrar al centre, i per mitjà del conserge, se entregaran els objectes als alumnes.

– Mai es podran fer fotos dins del recinte escolar. La llei de protecció del menor i dret d’imatge els protegeixen, i és denunciable.

– S’ han d’utilitzar-se les papereres per mantindré net el pati, i comprovar que les aixetes queden ben tancades cada vegada que s’acaben d’utilitzar.

– Durant aquest temps d’esglai s’utilitzaran els serveis i espais del pati, evitant entrar als passadissos i a les classes.

NETEJA I HIGIENE:

– Hem de procurar que l’escola es mantinga sempre neta, i que els/les xiquets/es vinguin de casa nets, per a aconseguir un major grau d’higiene possible, evitant així contagis i malalties.

– Tots els serveis s’utilitzaran amb correcció.

CONSERVACIÓ DEL MATERIAL I MOBILIARI:

– Quan el deteriorament o desperfecte del material mobiliari siga produït pel mal ús dels alumnes, es notificarà als pares el mal causat, per a què es facin càrrec de la reparació corresponent.

– Cal tindre cura dels llibres, no es pinten, dibuixen o trenquen, són material de consulta i estudi, i han de servir en altres cursos. Si necessites subratllar alguna cosa, fes-ho amb llapis i sense quasi pressió.