EL SIXTO MARCO CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, i aquest any, de nou hem alçat la veu per a reivindicar que entre tots hem d’acabar amb el dolor i el patiment de tantes i tantes dones i xiquetes.

Els alumnes de batxillerat han preparat un manifest que han llegit en un acte molt emotiu, en el qual també han representat una escena per donar visibilitat a tots els tipus de violència que pateixen les dones. D’altra banda, els alumnes de l’ESO han treballat la situació de la dona a la Unió Europea, i com a resultat han elaborat un mapa amb informació i dades de la violència contra les dones en cadascun dels països de la UE. També han confeccionat el mapa del 25N i la UE.

A les aules s’han realitzat activitats de visibilització i conscienciació per a que tots els alumnes siguen conscients de tot el dolor que causa este tipus de violència, i de que la col·laboració de tots és molt important per acabar amb ella.

Moltes gràcies a tots per la vostra implicació! Esperem que arribe el dia en que no siga necessari reivindicar res el 25 de Novembre, perquè s’haja erradicat la violència contra les dones.

Tots junts ho aconseguirem!!!