S’ha publicat al DOGV la resolució de 29 de març de 2021, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableix el calendari d’admissió de l’alumnat en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana que imparteixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, per al curs 2021-2022. El podeu consultar a l’enllaç següent: http://dogv.gva.es/datos/2021/03/30/pdf/2021_3267.pdf
S’ha celebrat davant notari el sorteig públic de les lletres dels cognoms per a resoldre els empats en el procés d'admissió de l’alumnat per al pròxim curs 2021-2022 en Infantil, Primària, ESO i Batxillerat.
Així, les dues lletres per les quals s'ordenarà el primer cognom són EV, mentre que les dues lletres per les quals s'ordenarà el segon cognom són ÑY. En cas que l’alumne o alumna no tinga un segon cognom es considerarà que aquest comença per AA.
