EL NOSTRE PLA LECTOR

La comprensió lectora és un dels pilars fonamentals del procés d’ensenyament del nostre alumnat sense la qual, seria impossible assolir l’èxit educatiu.

Ara bé, per poder aconseguir una bona comprensió lectora, es necessita -entre d’altres- l’adquisició de bons hàbits de lectura. És per això que des de l’IES Vermellar vam posar en marxa durant el curs 2018-2019 un ambiciós Pla de foment de la lectura, amb el qual pretenem transmetre als nostres alumnes el gust per aquesta donat que aquest serà un primer pas en el seu viatge cap al plaer de llegir així com un eslabó necessari perquè adquirisquen una bona comprensió lectora.

Adjuntem seguidament un document on s’expliquen els trets més característics d’aquest Pla: Justificació, motivació, organització, implementació i avaluació.

NOTA: Si esteu utilitzant la versió mòbil o tauleta de la web i no podeu visualitzar el document, podeu descarregar-lo en format pdf punxant en el següent enllaç: Pla de foment a la lectura

PRESENTACIÓ-PLA-DE-LECTURA_CEFIRE_2019-20