Premis Arts Plàstiques 21-22 alumnat IES la Vall d’Alba

En el que portem de curs, són ja diversos concursos de disseny, pintura i dibuix els que s’han proposat i ens els quals ha participat el nostre alumnat.

Des del Departament de Dibuix s’intenta promoure la participació en aquests i ens enorgullim de què hi haja hagut alumnat participant que ha quedat en bona posició amb la seua participació.

L’alumna Paula Pérez Quirós, de 2n ESO B, ha guanyat el 3r premi del concurs “Europa en lletres i colors” de la Diputació de Castelló, a través del Centre d’Informació Europe Direct Castelló el qual busca impulsar la creativitat i expressió per a fomentar la conscienciació sobre la Biodiversitat europea i la seua protecció.

A més, Paula Caballero Aguilar, de 2n ESO B, i Vera Hernández Pitarch, de 3r ESO C, han estat seleccionades per a exposar les seues obres en el XIX Concurs de pintura Jove Ciutat de l’Alcora-Ximén d’Urrea en la categoria Escolar. Aquestes obres estaran exposades al Museu de Ceràmica de l’Alcora des del 4 de febrer fins al 6 de març de 2022.

Pel que fa al concurs que es va proposar per dissenyar la samarreta per a la II Trobada d’Ukelele i Cor que organitza el Departament de Música de l’IES Vall d’Alba amb l’IES la Sénia de Paiporta, ha resultat guanyadora Lucía Garcia Nacher, de 4t ESO B, sent finalistes els dissenys de: Emma Fraga Edo, de 1r de Batxillerat C; Clara Nebot Edo, de 1r de Batxillerat B, i Victor Manuel Barrachina Marín, de 2n ESO D.

Volem agrair a tot l’alumnat participant el seu esforç i dedicació i els animem a seguir participant-hi.

Enhorabona!