noticia_etwinning_The 4 elementals

E twinning The 4 elementals

Un any més, un projecte etwinning més. Encara que enguany tot és diferent, el COVID no ha pogut amb nosaltres i hem acabat el nostre projecte com si estiguerem en classe. L’alumnat de 2n ESO B ha fet un gran treball durant el curs presencial i estos mesos a casa per acabar la feina.

El projecte s’anomena Super»euro»heroes to the Rescue i junt amb alumnes de Polònia, Itàlia i Anglaterra han fet un comic basat en 4 superherois que tenen com a missió fer un món millor, més segur i saludable. S’han bassat en els 17 objectius de desenvolupament sostenible per a millorar el planeta. Algunes de les tasques colaboratives són este magnífic cómic i jocs online basats en el comic.

jocs

comic_ebook

Yaiza i Inés han fet este super póster per a presentar a la nostra heroïna Super Stella.

poster

Presentació