ADMISIÓN BACHILLERATO

ADMISSIÓ BATXILLERAT    (CURS 2022/23)

NOVETATS DEGUT A LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL COVID-19

– INSCRIPCIÓ I PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ TELEMÀTICAMENT.

– EL PROCEDIMENT AQUEST ANY TINDRÀ UNES PARTICULARITATS QUE ES DETALLEN MÉS BAIX.

Els alumnes que desitgen sol·licitar plaça han de realitzar la sol·licitud electrònicament per al centre corresponent

del 26 de maig al 3 de juny de 2022.

-Han de presentar UNA ÚNICA sol·licitud el pare, mare o el/la tutor/a legal de l’alumne/a llevat que aquest/a siga major d’edat.
-Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la «CLAU D’ADMISSIÓ», amb la verificació prèvia de la identitat de la persona sol· licitant.

COM ÉS LA CLAU D’ADMISSIÓ?
La clau d’admissió està composta d’un identificador personal i una contrasenya. Aquesta «clau d’admissió» serà única per a cada sol· licitud d’admissió.
COM PUC TINDRE LA CLAU D’ADMISSIÓ?
– La «clau d’admissió» es pot obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:
a) Si la persona sol·licitant disposa de DNI, s’obtindrà mitjançant la següent combinació:
– Número de DNI
– Número de suport (identificat com IDESP en els models antics)
– Data de naixement
– Marcar la casella que indica la seua no oposició a la comprovació davant el Ministeri de l’Interior.
b) Si la persona sol·licitant disposa de NIE, targeta d’estranger o permís de residència, s’obtindrà mitjançant la següent combinació:
– NIE – Número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE)
– Data de naixement
c) Si la persona sol·licitant disposa de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, s’obtindrà mitjançant la següent combinació:
– NIE
– Número del certificat precedit per la lletra C
– Data de naixement
d) Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat previst en l’article 5.6 del Decret llei 2/2020, de 3 d’abril.
e) Les persones sol·licitants que únicament disposen de passaport com a document d’identificació:
hauran d’acudir al centre en el que sol· licite plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció als usuaris, sempre que les condicions sanitàries ho permeten.
f) Les persones sol·licitants que manquen de possibilitat d’accés a mitjans electrònics:
 hauran d’acudir al centre en el que sol·licite plaça com a primera opció, que serà habilitat com a punt d’atenció als usuaris, sempre que les condicions sanitàries ho permeten.
4. Tots els centres sostinguts amb fons públics seran centres d’atenció als usuaris. En aquests punts, a través de la corresponent aplicació informàtica, es generarà una «clau d’admissió» que permetrà, als col· lectius citats en l’apartat e) i f) anteriors, la participació en el procediment en les mateixes condicions que la resta de sol·licitants.

RECORDEU QUE LA SOL·LICITUD ES FA VIA ELECTRÒNICA mitjançant l’Assistent d’Admissió

Podeu accedir a lAssistent d’Admissió Telemàtica (BAT) prement ací (NO DISPONIBLE)

(Estarà disponible quan s’inicie el corresponent període de sol·licitud d’admissió)

PARTICULARITATS DEL PROCEDIMENT

-S’emplenarà una DECLARACIÓ RESPONSABLE que les circumstàncies al·legades s’ajusten a la realitat  substituint així l’aortació de documentació acreditativa en el moment de formular la sol·licitud.

-No cal presentar el requisit acadèmic (Certificat de promoció) si l’admissió és entre centres de la Comunitat sostinguts amb fons públics.

-Si que ho hauran de presentar  fins al 4 de juliol de 2022 els segúents casos: (pendent de confirmar)

– Alumnat no matriculat durant el curs 2021-2022 en centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.

– Alumnat que sol·licita plaça per a segon de Batxillerat.

– Alumnat que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el curs 2021-2022 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat en quart de l’ESO.

Publicació dels Llistats

Llistes provisionals 12 de juliol de 2022

Llistes definitives 22 de juliol de 2022

Els participants que emplenen la seua sol·licitud telemàticament, rebran en l’adreça de correu electrònic que faciliten la informació relativa al resultat del procés d’admissió.

Calendari (.pdf)   ací

———————————————————————————————————————————————–

Pots obtindre tota la informació de l’ Admissió a BAT a accés pàgina