2020_INFORMACIÓN MATRÍCULA CICLOS FORMATIVOS

BENVINGUTS AL NOSTRE CENTRE!

Ací podeu veure un video que recorre el nostre centre permetent veure les instal·lacions i recursos amb que contem per dur endavant la formació dels/les nostres alumnes.

VISITA VIRTUAL

————————————————————————————————————————————————————————

MATRICULA NOU ALUMNAT DE   (curs 2020/21)

————————————————————————————————————————————————————————

Es formalitzarà la matrícula de l’1 ial 9 de setembre 2020. Aquesta es realitzarà amb CITA PRÊVIA.  (S’ha de telefonar al centre -A PARTIR DE L’1 DE SETEMBRE-).

VACANTS:

La formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents serà a partir del 14 de setembre (sols alumnes que han partcipat en el procés d’admissió), a partir del 23 de setembre podrà participar a més qualsevol interessat sempre que tinga el requisit acadèmic.

Es recorda que es farà atenent als llistats d’espera. El termini per a matrícules finalitza el 8 d’octubre.

GRAU MITJÀ  7 COBERTES

GRAU SUPERIOR  11 COBERTES

A continuació podeu trobar el llistat de documentació que haureu de presentar el dia de la matricula. També cal emplenar el formulari corresponent i el consentiment/autorització, imprimir-lo per lliurar-lo al centre.

Descarrega

LLISTAT DE DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

FORMULARI EMPLENABLE DE MATRICULA DE 1er GRAU MITJÀ

FORMULARI EMPLENABLE DE MATRICULA DE 1er GRAU SUPERIOR