noticia_DEJANDO_HUELLA_CHARLAS-EXTERNAS

XARRADES EXTERNES

L’alumnat voluntari «Dejando huella Vallada» va impartir el passat 24 d’abril dues xarrades de conciensciació a alumnat de quart d’ ESO i batxillerat als instituts IES MARIA CARBONELL i NTRA. SRA. DEL SOCORRO de Benetússer.

Després de les xarrades es van produir debats molt interessants i pot ser que alguns i algunes alumnes als instituts de Benetússer comencen un projecte similar al nostre, ja que els va parèixer una iniciativa atractiva.

Aquesta activitat va ser organitzada per Isabel Cuadrado, del departament d’ Educació de Benetússer, amb la col.laboració de Fundación Yelcho. Després de les xarrades, desde L’ajuntament ens van convidar a dinar i a  visitar l’ OBservatori del Canvi Climàtic de València.

Volem agraïr a l’Ajuntament de Benetússer i a la Fundación Yelcho aquesta oportunitat de mostrar el treball d’aquest grup d’alumnat voluntari.

IMATGES