L’hortet 2020-2021

El curs 2020-20221 hem posat en marxa l'hort escolar a l'institut amb la finalitat de desenvolupar actituds responsables cap al mediambient, desenvolupar el treball en grup, la concienciació ecològica i el coneixement del treball del camp.

PLANTANT A L'HORTET

Rodrigo, Àlex i David de 2n d'ESO li han posant adob a les plantes no sense abans calcular la dosi necessaria per al nostre hortet partint de la indicada per fanecada.

L'adob que hem posat és Protesan. Adob ecològic amb alt contingut de nitrogen, obtingut a partir de farines de sang bovina.

Al nostre hortet no podien faltar espantaocells amb un toc d'estil grunge elaborat per l'alumnat de 1r d'ESO amb materials reciclats.

SORTEIG DE L'ENCIAM

Aprofitant les primeres collites de l'hortet es va treballar la aleatorietat i la probabilitat per a sortejar els productes entre l'alumnat  de 2n d'ESO 2

El divendres 7 de maig  els joves agricultors David i Àlex van plantar llavor de meló de tot l'any que segur eixiran molt bons.

Com en tots els cultius no ens deslliurem de les plagues. Les nostres plantes tenen fongs que José, Dario i Miquel de 1r d'ESO 2 han tractat amb un fungicida a base d'aigua oxigenada.

L'alumnat de 1r d'ESO 1 s'han encarregat de posar-los el nom a cadascun dels cultius de l'hortet... en valencià clar!

La collita d'aquest curs escolar. Esperem que la pròxima siga més abundant