Final en Junior Sports a Madrid

Des del mes d’octubre els alumnes de Grau Mitjà i Superior d’Informàtica han participat als JuniorSports, una competició de jocs online, patrocinada per grans empreses del sector com Intel, Ggtech Enterteinment i Omen, que enfronta instituts de tota Espanya entre si.

Els nostres alumnes han participat en les competicions de League of Legends, Brawl Star i Rocket League amb un total de 4 equips.

La competició va començar al mes d’octubre amb els Wildcards, tornejos que atorgaven punts per ordre de classificació per a una fase final coneguda com el Nacional que s’ha disputat al mes de maig. D’aquest darrer torneig, els quatre millors equips de tot Espanya es classifiquen per jugar a Madrid la final de manera presencial.

Per a aquesta final, dos equips, “Lliga de llegendes” i “Autoaim for the win” s’han classificat per viatjar a Madrid el 25 i 26 de juny i lluitar per proclamar-se campions nacionals.

Els desitgem molta sort, que gaudisquen de l’experiència i ho facen tan bé com siga possible.