Feria del Cómic del IES Santa Pola

Tenemos el placer de invitaros a la 2ª Feria del Cómic del IES SANTA , que tendrá lugar el próximo martes 21 de marzo en el patio del centro y que será organizada por Educiona.

Durante la jornada el alumnado podrá ver, tocar, estar en contacto y conocer el mundo de los cómics de Marvel. Es una buena oportunidad para motivarles al hábito lector y fomentar la lectura.

Los precios tendrán un descuento especial y serán entre: 8€ / 10€ / 12€ / 15€ / 20€

Estarán clasificados por diferentes temáticas: Manga – Cómo dibujar – Cultura Japonesa – Marvel regulares – Actualidad social – Fantasía – Historia – Clásicos – James Bond

Para una mejor organización del alumnado, cada clase dispondrá de un horario para asistir a la feria y durante los patios podrán acceder libremente.

El alumnado interesado en adquirir cómics tendrá que traer dinero en efectivo el día de la Feria.

Tenim el plaer de convidar-los a la 2a Fira del Còmic de l’IES SANTA POLA, que tindrà lloc el pròxim dimarts 21 de març al pati del centre i que serà organitzada per Educiona.

Durant la jornada l’alumnat podrà veure, tocar, estar en contacte i conéixer el món dels còmics de Marvel. És una bona oportunitat per a motivar-los l’hàbit lector i fomentar la lectura.

Els preus tindran un descompte especial i oscilaran entre: 8€ / 10€ / 12€ / 15€ / 20€

Estaran classificats per diferents temàtiques: Manga – Com dibuixar – Cultura japonesa – Marvel regulars – Actualitat social – Fantasia – Història – Clàssics – James Bond

Per a organitzar l’alumnat cada classe disposarà d’un horari per a assistir a la Fira, i durant els patis podran accedir lliurement.

L’alumnat interessat en adquirir còmics el dia de la Fira hauran de portar diners en efectiu.

Circular-feria-del-comic-IES-cast

Circular-feria-del-comic-IES-v