Admissió FP CFGM i CFGS curs 2022/2023 : Llistats definitius

IMPORTANT: Les persones admeses que no formalitzen la matrícula perdran la plaça. Informació per recollir i entregar sobres matrícula.

Com he de presentar la reclamació a les llistes definitives?
Les reclamacions a les llistes definitives es faran de manera telemàtica davant la Comissió Sectorial, mitjançant el procediment establit a aquest efecte disponible en l’adreça https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/, durant els tres dies següents a la publicació de les llistes definitives, comptats a partir del mateix dia de la publicació i per al que necessitarà l’usuari i contrasenya utilitzat en l’enregistrament de la sol·licitud.

CF Grau Mitjà presencial

Anexo-Xa-Listados-de-admitidos-definitivo-FPGM-publicable

Anexo-Xc-Listados-de-no-admitidos-definitivo-FPGM-publicable

CF Grau Superior presencial