Visita de l’escola EPAS al palau de les Corts Valencianes

Divendres passat dia 20 de maig, l’IES Salvador Gadea va visitar el Palau de Benicarló, seu de les Corts Valencianes.
Gràcies a les explicacions de donya Conxa Martínez, del Servei de Relacions Públiques i Protocol, l’alumnat va poder entendre el funcionament de l’hemicicle i conéixer la importància d’aquest organisme en la vida política valenciana.
La sorpresa va arribar quan el President del Parlament, don Enric Morera, va voler saludar a l’equip d’ambaixadors i oferir-los una explicació sobre diverses curiositats de l’hemicicle. A més, es va unir a la trobada l’ambaixador Ucraïna, don Serhii Pohorestelv, qui els va saludar com a “col·legues” i va manifestar la seua satisfacció per sentir-se secundat pel poble valencià.
L’equip EPAS agraeix al tracte rebut i planeja ja la seua pròxima visita a una de les sessions que se celebraran el pròxim curs.