VI Festival Escolar de Jazz IES Salvador Gadea : “Jazz from the Starts” Combo del Conservatori Superior “Joaquín Rodrigo” de València

Dimecres 4 de maig hem gaudit del tercer concert del VI Festival Escolar IES Salvador Gadea, en el que s’han combinat la música i maquillatge i perruqueria en directe.

Els músics, estudiants del grau superior de Música de l’especialitat de jazz en el Conservatori Superior de Música de València, i preparats pel professor Voro García ens han oferit “Jazz from the Stars”, temes inspirats en el cel. I són:
José Luis Rodrigo, trompeta.
Nino Villanueva, trompeta.
Joan Codina, contrabaix.
Andreu Tomás, bateria.
Juan Caballero, guitarra.

Les alumnes que han presentat en directe el seu treball també inspirat en el firmament són:
Esther Ortiz, pentinant a la model Cristina García.
Raquel Martínez i Melanie Torres, maquillant a Lucía Jurado.

També hem gaudit de la companyia del nostre alcalde Guillermo Luján, i de la regidora d’educació, Marta Romeu.