VI Festival Escolar de Jazz IES Salvador Gadea

Dimarts 7 d’abril comença el VI Festival Escolar de Jazz IES Salvador Gadea amb un concert dels alumnes de l’optativa de Música de 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat. Acompanyats pel Santiago Pelaez trio (Santi Peláez, guitarra; Tico Porcar, bateria i Ricardo Osorno, contrabaix), i preparats i dirigits per la professora de Música Cecília Ferrandis, interpretaran temes inspirats en el cel en un “concert còsmic“.
El cartell és obra dels alumnes de l’optativa de dibuix de 1r de Batxillerat guiats per la professora Beatriz Albiol.
En aquesta edició comptem a més, amb la Big Band del Conservatori Superior de Castelló dirigida per Antonio Pérez Ruiz , el combo del Conservatori Superior de València preparat per Voro Garcia i el Kalla Jazz Kolta Jazz Combo preparat per Josvi Muñoz .

El martes 7 de abril empieza el VI Festival Escolar de Jazz IES Salvador Gadea con un concierto de los alumnos de la optativa de Música de 4o. De ESO y 1o. Y 2o. De Bachillerato.
Acompañados por el Santi Peláez trío (Santi Peláez, guitarra; Tico Porcar, batería y Ricardo Osorno, contrabajo), y preparados y dirigidos por la profesora de Música Cecília Ferrandis, interpretarán temas inspirados en el cielo en un “concierto cósmico”.
El cartel es obra de los alumnos de la optativa de dibujo de 1o. De Bachillerato guiados por la profesora Beatriz Albiol.
En esta edición contamos además, con la Big Band del Conservatori Superior de Castelló dirigida por Antonio Pérez Ruiz , el combo del Conservatori Superior de València preparado por Voro Garcia i el Kalla Jazz Kolta Jazz Combo preparado por Josvi Muñoz .